Jääääla stor skandal abooow !!

Frölunda förlorade igår med 8-5 fatta 8-5 aboow vad sur jag e nu aja .. en rolig sak jag och min pappa var på pressbrån idag i stan och skulle göra en sak så sa pappa at förlunda förlorad igår
jag : men det är väl inte allsvenskan
pappa: vadå allsvenskan?
jag: nej jag menar elitserien
pappa: nej
jag. spelar dom sådant förspel då?
pappa: vadå förspel
jag: ja förspel
pappa: det heter inte förspel
jag: nej jag menar cup
pappa: jag skäms ju
haha ^^
sitter just nu o snackar med brur min kul kul :) ska fråga om jag får va med i ockelbo gangstah club när jag nu kommer upp dit så ja haha , måste verkligen träffa dom där uppe och carro , linn sarah åå saknar dom så grymt mycket :). Längtar till på tisdag med , nu ska jag lyssna på lite music u know ;)
Puss puss <3
bilden är när jag var hos Kim o han bet mejj i håret o nån mer stans kmr inte ihåg haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0