Dagen :D <3

Hej på er alla idag ahr jag varit på Liseberg då och vart typ lite barnvakt kan man säga åt två stycken 6 åringar Samuel och Anni det var roligt :) åkte Flumeride med Samuel och han blev mest blöt eftersom jag hade han i mitt knä längst fram och jag blev bara lite blöt då. Sen så åkte vi hem och på spårvagnen satt en kille och kollade på mig hela tiden tills han gick av en hållplats efter mig då. Så jag trodde typ hans ögon skulle sprängas och ja han var rätt snygg så nu vet ni det .. ^^ Nu är det också väldigt fint väder ute funderar på att köpa färg till mitt hår eller fråga om vi kan åka till Anni och dom e stund :)
Nu ska jag i alla fall snacka vidare med söta Carro på fb och vänta på att klockan ska bli 20.00 så jag kan ringa Amanda som kommer hem från Italien idag och kommer va brun som jag vet inte vad ^^
Kramisar på er så länge :) <3
P.s bilderna från Lotta kommer så snart jag laddat på min mobil jag lovar :) !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0