Frågor som jag fick av iiamaria.blogg.se

Hej inte för jag fattar men ah jag var typ utmanad att svara på dessa frågor av iiamaria.blogg.se
1. Choklad eller lakrits?
Choklad :)
2. Gillar du stället du bor på?
Nej men ska flytta efter nian tror jag
3. Vad gör du på en lördagskväll om du är ledig?
´Är med kompisar eller sitter hemma vid datan/tvn och äter godis :)
4. Har du en Iphone
Nej
5. Ska du på någon resa på sommarlovet?
Ja tror det blir Böda¨camping på Öland och kanske Gävle till min söta Carro :) <3
6. Hur många bloggar har du haft?
2 med denna :)
7. Gillar du One Direction?
Är inte så jättestort fan av dom men dom är väl bra
8. Skulle du hellre se Titanic eller Never Say Never?
Titanic har jag sett men inte Never Say Never så tror jag väljer Never Say Never i så fall :)
9. Gillar du din klass?
Sådär vissa gillar man och vissa gillar man inte, det är synd men det är så
10. Om du vann 1 miljon, vad skulle du göra?
Skulle dela med mig till mina vänner och någogn välgörenhet och seddan skulle jag resa och shoppa lite ^^
11. Vilken är din favorit av dom ''stora'' bloggarna som Kissie, Foki osv
Foki :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0