Jordgubbar = Kärlek :D

Hej på er idag åt jag mina första jordgubbar för iår. Man kan säga att det var en väldigt mysig stund av mitt liv :D. Sedan så var jag i affären med min "farfar" och hans katter. De satt utanför och väntade när vi var inne i affären, så himla gulligt vet jag ;). Sov i deras soffa i uterummet i typ 3 timmar var så trött, antingen var det vädret eller så var det skolan som gjorde mig så trött. Hehe, Loreen kom ju till Sverige i natt och de skulle typ ha något i Stockholm nu bara för det. Just det i skolan idag var vi nere i cafet och satt framför tvn och så kom William Spetz upp och alla bara åååh William Spetz och satte sig på trappan bakom soffan som stog framför tvn. Sedan satt typ mer än tio elever där och tittade på intervjun. Det var ju förstås Godmorgon Sverige på SVT det pogramet kanske finns på SVT play så gå in och titta i alla fall.
Kramis på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0