Kennets cup ,reningverket och Balltorp :)

Hej på er först och främst så ska jag berätta hur glad jag är för igår vann ju Anton Lets Dance 2012 :)
Tycker han var värd det.
Idag i alla fall så var jag först på reningsverket för det var öppet hus där. Vi gick runt och tittade lite och så, jag säger bara det att det luktade verkligen skit där ... sedan åkte vi till heden och tittade på Kennets cup. Där spelade sådana som spelade fotboll i VM 94, t.ex Ravelli, Limpar och Kennet Andersson. Mina släktingar som var med i VM 94 var också där (Tommy Svensson och Joakim Björklund), Eddy Bengtsson var också med och spelade. Sedan åkte vi till Balltorp till våra kompisar som bor där. Sedan när vi skulle hem så såg vi ett rådjur som sprang in mellan radhusen och jag fick bildbevist med. Lycklig jag blev efter det kan man säga. Sedan så när vi satt på spårvagnen så kom polisen och gjorde alkoholtest på spårvagnschauffören och tog fast en som betedde sig dåligt och var alokholpåverkad.
Aja nu ska jag nog sova snart , Ha det gött :) <3
 
 
 Kennet Andersson från idag när han gjorde en hörna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0