Saknar gammla tider

Hej på er just nu sitter jag och läser en av mina kompisars blogg. Hon heter Hanna och saknar henne verkligen mycket. Saknar gammla tider när det var alla samlade lixom nu har man ingen att umgås med eller jo några men det är inte samma sak som förut. Förut kunde Jag,Krille,Natta,Jennie,Hanna,Isak,Jakob och ibland Ester träffas tilsammans och bara vara och ha roligt. Ibland gick vi till Örbygården och pallade äpplen och ibland gungade vi åp några kärror där det hade varit hö på innan. Vi hade super roligt men sen plötsligt slutade jag att umgås med dom. Det var nog det största misstaget jag gjorde för då tappade jag och Hanna kontakten mer och mer. Jag har nog aldrig saknat något så mycket i hela mitt liv som dom sommrarna och åren. Vi hade så roligt men nu är allt borta känns det som. Vi träffas inte mycket och Hanna har flyttat långt här ifrån. Jag har gått och tänkt på detta en längre tid och minnena bara gnager sig fast. Men jag hoppas att jag får kontakten med henne igen eftersom jag skrivit till henne på hennes blogg och på facebook. Hoppas jag får träffa henne fler gånger.
Kände bara att jag var tvungen att skriva av mig.
Kramisar från en ledsen och glad Sabbi <3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0