Fullt schema!!

Hej på er har verkligen fullt schema nu asså hoppas ni förstår att jag inte kommer blogga så mycket på ett tag nu man kan säga att jag gör ett sommaruppehåll ungefär men kolla gärna in för vet inte riktigt när jag kommer göra inlägg :)

Såhär ser mitt schema ut:
Idag: göra iordning inför kalaset imorgon
Imorgon: Kalas
Onsdag: Liseberg med Angelica för att vi ska titta på Ulrik
Torsdag: Angelica sover över här från Onsdag till Torsdag
Fredag: Midsommar afton
Lördag: Sova antagligen
Söndag: vet inte ännu
Måndag: Lotta på Liseberg

Ni ser så det är väldigt mycket som ska hinna göras :)
Bamse kram på er så får vi se nästa gång vi ses när det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0