Ny header och bakgrund :)

Hej på er alla nu har jag bytt header och fixat bakgrund :)
Känns väldigt skönt att fått detta gjort nu.
Idag har jag inte gjort så mycket jo jag har ätit en tårta eller ja chees cake typ som är jätte god ni kan få receptet här det är med digestive kex och jag tycker det är godast med hallon på men det får ni göra som ni vill om ni vill ha blåbär eller vilka bär som helst går bra och så kan man också lägga frukt på. :) Nu ska jag i alla fall lyssna lite på musik och gå in på facebook har inte varit inne där på hela dagen och det är väldigt ovanligt för min del.
Kramis <3

Cheese Cake

Använd form med löstagbar botten.

6 st digestivekex
3 ägg
3 dl grädde
2 dl socker

½ tsk vaniljsocker
1 pkt Phiadelphiaost naturell (200g.)

 

Smula 3 kex i botten på formen. Rör äggulor,ost,vaniljsocker och sockret ljust. Vispa grädde och äggvitorna ihop (tills det blir poröst), Blanda sammman smeten och häll det i formen. Strö över 3 smulade kex. Ställ i frysen över natten. Ta upp en stund före servering. Granera med bär eller frukt. Gott till kaffe. 

Cheese Cake

Använd form med löstagbar botten.

6 st digestivekex
3 ägg
3 dl grädde
2 dl socker

½ tsk vaniljsocker
1 pkt Phiadelphiaost naturell (200g.)

 

Smula 3 kex i botten på formen. Rör äggulor,ost,vaniljsocker och sockret ljust. Vispa grädde och äggvitorna ihop (tills det blir poröst), Blanda sammman smeten och häll det i formen. Strö över 3 smulade kex. Ställ i frysen över natten. Ta upp en stund före servering. Granera med bär eller frukt. Gott till kaffe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0