Hajken :)

Tjoo på er alla igår så åkte vi till Koitjärve en väldigt förfallen lägergård men med världens roligaste gunga. Vi fick cykla ca 3 mil för att komma dit det var väldigt roligt men jobbigt i uppförsbackarna. Jag cyklade med min kompis Tina och en annan kompis som heter Andrea. Det tog ungefär 5 timmar att komma dit men det var det värt. När vi kom dit packade vi upp allt och sådant sedan fick bygga vindkydd och göra upp en eld. Andrea satte sig för att laga mat på trangaköket. Sedan så spelade killarna i andra klassen Eddie Meduza haha så man vet ju vad dom har i huvudet. Jag somnade typ vid tio och vaknade vid tre av killarna satt och pratade och Tina som snarkade. Så jag kunde typ inte sova och det var väldigt kallt också. Imorse vaknade vi typ sju av att Axel en kille i min klass ropa i en typ högtalare som dom har på demonstrationer. Han ba : VAKNA ALLIHOPA
sedan gick han och ropa hos rektorn också han ba : Vakna din gammla stolpskott man ba ah sen så satte han på en sån här låt som det fanns på den
Ol'e ole ole ole we are the champions we are the champions så ah lite små galet var det väl men det är andeldningen till att jag inte bloggat på två dagar ^^
Kram på er för nu ska jag snart hämta upp Alex som ska va hos mig till söndag :)

vart på hajk med niorna fått en fästing också världens minsta också som nästan inte syns...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0