Förlåt och dagen

Först och främst vill jag säga förlåt till lilllinnea som väntade på ett länkbyte men som inte blev av för jag hade annat att göra, det har varit lite problem i skolan och så vidare men jag vill be om ursäkt för det :/


Idag har jag inte gjort , det är inte fint väder ute heller :(
nu så sitter jag här och skulle egentligen göra ett videoinlägg men kameran gjorde inte som jag ville så det fick bli att skriva istället. Denna veckan ska jag göra massa saker jag funderar lite på hur jag ens hinner med mitt eget ibland.
Lista över vad jag ska göra:

Imorgon-Borås, köpa klänning och äta thai mat och sedan åka till pappa i Göteborg
Onsdag- Åka ner till Nickolinas farmor med pappa, Sibyl och Mikael på kalas för Nickolinas farmor fyller 80 år och det är väntat att ungefär 40 gäster ska komma
Torsdag-inget för tillfället
Fredag- Skolavslutning och Mingla med Angelica

Så jag kommer kanske inte ha tid att blogga så värst mycket så ni får ha förståelse för det men tror jag lägger ut klänningen jag ska köpa imorgon om ni vil det :)
Kramis <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0