Frölunda ;)

Hej hej nu är jag hemma igen efter en awsome dag :)
sitter med datan i knät ocjh lyssnar på Frölunda låtar på spoify och så sjunger jag förstås som alltid så fort jag hör musik. Saknar hockeyn och fotbollen just nu men blåvitt spelar ju på torsdag mot typ hakmstad eller något. Saknar dagen då jag stog i klacken med Isabelle och hennes pappa. Det var skiiit roligt att stå i klacken :)
Det måste jag göra om isf vilka är på? :) av mina kompisar då som läser min blogg. :)
Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik så hörs sedan maybee baby ;)
Kramissss :) <3
 
Det är roligt när dom gör mål och dom kastar ner flaggan men då måste man ducka för en pinne längst ner XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0