Tältning hos Angelica.... :)

Hej igår gjorde jag inte så mkt men i förrgår så tältade jag och Angelica och det gick inte så bra för det spö regnade hähä. Det slutade med att vi hade tak över elden som rasade så jag fick stå och hålla i en pinne för att det inte skulle rasa och vi asgarvade ändå men men. Sen såå vart det blött i tälte så vi fick åka hem till henne då. Sen när hennes pappa skulle packa ihop allting så vart tältet genomblött. Snackade med en kompis igår på sms men det var som vanligt... blir bara så trött på det i bland så jobbigt faktiskt. Att man ska behöva hålla på så och det är massa som sagt att kompisen snackar massa skit om mig. Blir lite besviken och så men vet ej vad jag ska göra. Var ute en liten stund igår gick ner till torget och så. Sen gick jag hem igen. Träffade Angelica och Ronja och alla dom och ja jag blev inte lite retad av en av Angelicas kompisar som retade mig för jag e skit kort och petade på min näsa hela tiden men ah jag slog han lite på huvudet. Har inte så mycket till röst kvar efter tältningen sjunger lite men det låter för jävligt. Aja nu ska jag kolla fb lite osv.
Kramis på er då <3
P.s e väldigt lycklig nu :)
 
 


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej :) Idag kommer svaren på frågestunden, så glöm inte att kolla. Första delen kommer 12.00 och andra delen 13.00. Dock väljer jag ut den som har ställt de bästa frågorna en annan dag, så att du vet.

Kram :)

2012-06-10 @ 11:59:31
URL: http://stinamaria.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0